Новини Спільноти

"Продаж" корпоративного спонсорства як "продукту"

 
Фото Проект DESPRO
"Продаж" корпоративного спонсорства як "продукту"
Проект DESPRO - п'ятниця 11 січень 2019 3:11
 

Якщо Ви починаєте планувати захід чи подію у 2019 році і шукаєте за спонсорською підтримкою, то пропонуємо Вам ознайомитися з новим ресурсом у Спільноті в курсі "Економіка вражень" категорії "Місцевий економічний розвиток", який допоможе Вам визначитися, що корпоративне спонсорство великими сумами на благодійні події – це не «філантропія», – це форма реклами бренду. 

Ми пропонуємо Вам зробити 10 кроків для отримання корпоративного спонсорства для Вашої події (керівні принципи визначення вартості спонсорства, пошуку перспектив, написання пропозиції, продажу спонсорських прав та виконання договору після того, як спонсорство продане).

Переконані, що цей ресурс допоможе реалізувати Ваш план в розвитку економіки вражень!