Новини Спільноти

Економіка вражень: нова тема в категорії Місцевий економічний розвиток на Спільноті

 
Picture of Проект DESPRO
Економіка вражень: нова тема в категорії Місцевий економічний розвиток на Спільноті
by Проект DESPRO - вівторок, 30 жовтень 2018, 6:43
 
Ресурс МЕР доповнено темою "Економіка вражень", щоб учасники Спільноти змогли дізнатись, що таке «економіка вражень» та як вона може допомогти громаді зростати;
-знати специфіку 4-х областей економіки вражень: пасивних чи активних, поглинання чи імерсії;
-зрозуміти принципи проектування пам'ятних (незабутніх) вражень;
-визначити елементи бізнес-пропозицій, які можуть посилити враження/досвід споживачів;
-застосовувати методи посилення вражень (англ. Experience Enhancers) для розробки концепції – для малого бізнесу, який продає враження/досвід, у тому числі, для компаній, що працюють у сфері роздрібної торгівлі, туризму, гостинності, громадського харчування.

Кожен, хто знайде свою ідею для економіки вражень, може розвинути таку ідею в е-курсі "Управління проектами місцевого розвитку -8", і до завершення курсу вже матиме концепцію проекту. Люди потребують удосконалення та диверсифікації свого життя за допомогою імерсії (тобто занурення) в різні види діяльності для отримання різноманітних вражень і досвіду, що стимулює (позитивні) емоції, і тому дедалі більше організацій реагують на цю потребу, створюючи та просуваючи незабутні враження і досвід.

Долучайтеся до е-курсу УП-8, початок навчання 1 листопада, зарахування відкрито до 5 листопада.